.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقای استاندار علت گرانی مرغ را کشف کرد!

استاندار تهران گفت: دربحث گرانی و عدم توزیع مرغ، تیترهای متفاوتی در سایت‌ها منتشر شد که حساسیت جامعه را تحریک کرد.

 مرتضی تمدن در مراسم تقدیر از خبرنگاران حوزه اجتماعی و سیاسی استانداری با بیان اینکه خبرنگاران باید در انتخاب تیتر و اطلاع‌رسانی به گونه‌ای عمل کنند که منافاتی با منافع ملی کشور نداشته باشد، گفت: پس از یک تیتر خبری، رخدادهایی به وجود می‌آید که همه مسئولان و جامعه و خود رسانه را درگیر می‌کند.

استاندار تهران، نوسان بازار و چالش توزیع مرغ را یکی از این عنوان‌های خبری که به نوعی به یک چالش و سوء استفاده در محافل و مجامع بین المللی تبدیل شد عنوان کرد و گفت: واقعیت این است که مشکلی که در بحث عرضه و تقاضا به وجود آمد مشکلاتی را به همراه داشت و ممکن است این اتفاق در آینده برای کالای دیگری رخ دهد مگر اینکه قبول داشته باشیم در جنگ اقتصادی قرار نداریم.

تمدن تصریح کرد: غارت فروشگاه‌ها در کشورهایی که خود را متمدن می‌دانند اتفاق افتاد این در حالی است که مردم ایران علیرغم وجود مشکلات اقتصادی تحمل می‌کنند چرا که ریشه مشکلات را می‌دانند و در این میان رسانه‌ها موظفند در ابراز موضوعات اقتصادی به گونه‌ای عمل کنند که باعث سوء استفاده برای مجامع بین‌المللی نباشد.

وی گفت: در بحث گرانی و عدم توزیع مرغ تیترهای متفاوتی در سایت‌ها منتشر شد، از جمله ارائه مرغ با کارت ملی و شناسنامه که از جمله این اخبار بود و چون حساسیت جامعه را تحریک کرده بود سیل تقاضا به سمت خرید این کالا به راه افتاد و نوسان بازار مرغ نیز حاصل همین عدم هماهنگی در تقاضا و عرضه بود.

استاندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری جلسه شورای اداری استان در روز سه‌شنبه گفت: در این جلسه مباحث مختلفی از جمله تدابیر ایام برگزاری اجلاس سران غیر متعهدها در پایتخت، برگزاری نماز عید فطر و راهپیمایی روز قدس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 مرداد 1391
روزه آقای وزیر راگرفته
نا شناس 24 مرداد 1391
چرا حقیقتو به مردم نمیگین . اقای مدلل داماد کیه ؟تنها وارد کننده کنجاله خوراک مرغ در ایران کیه ؟ ......؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.